Klubmodul henter siden
Pan Idræts Julefrokost (middag & afterparty)
Tilmeldingsfrist er overskredet
Kære medlem

Årets traditionsrige julefrokst i Pan Idræt står for døren.

Du får adgang til middag og den efterfølgende fest ved at købe din adgang her. Kvitteringen du modtager, på din e-mail, er din adgangsbillet.

Du skal ved tilmelding vælge, hvilken menu du ønsker: traditionel, vegetarisk eller vegansk.

Vores julefrokst er resultatet af en stor frivillig indsats - sidste år var 143 forskellige festdeltagere frivillige i et eller andet omfang. Når du køber din adgangsbillet kan du angive om du har lyst til at lægge en frivillig indsats. Det kan være hjælp til at pynte op, hjælpe med at rydde af, en garderobetjans eller tage en barvagt eller to. I kommentarfeltet kan du fx angive, hvem du gerne vil tage et par barvagter med.

Vi håber, at så mange som muligt vil lægge en frivillig indsats, så hele arrangementet ikke hviler på få hænder. Vi vil forsøge at tage højde for alle ønsker, men håber også på forståelse for at det kan blive nødvendigt at flytte lidt rundt, så alle opgaver bliver løst.

Adgangsbilletten refunderes ikke efter køb.
Klik her for&nbspat tilmelde dig facebookeventet for at få de seneste opdateringer om festen.

Vi ses til vores allesammens julefrokst.
Tilmeldte
171 /200